Wij verrichten onze diensten namens of voor gemeenten met als doel om mensen zo goed mogelijk te kunnen helpen. We doen dat binnen de opdracht die we uitvoeren voor die gemeenten. Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen en indien het toch tot een klacht komt zullen wij deze zorgvuldig behandelen.
Signalen van ontevredenheid Bent u ontevreden hoe u door een medewerker van MGR SDCG bent bejegend en wilt u dat melden? Neem dan contact op met ons. U kunt een gesprek aanvragen met de medewerker of met haar/zijn leidinggevende om samen tot een oplossing te komen. Als u er samen niet uit komt, dan heeft u altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen.
Klachtenformulier Voor het indienen van een klacht kunt u gebruik maken van onderstaand digitale klachtenformulier. Na het invullen van de benodigde gegevens kunt u het formulier online naar ons verzenden.
Wilt u liever gebruik maken van een geprint klachtenformulier? Deze kunt u hier downloaden. Na het printen kunt u deze handmatig invullen en opsturen. De adresgegevens kunt u terugvinden op het formulier.
Meer informatie Wilt u meer informatie over de klachtenprocedure of contact opnemen met de klachtencoördinator? Stuur dan een e-mail naar klachten@mgrsdcg.nl
Contact Bezoekadressen Meer contactinformatie
Algemeen Toegankelijkheid Cookies Cookie-instellingen Privacy Klachten Wet Open Overheid
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.